خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان سفارش ماکارون رنگی در اصفهان مراکز فروش ماکارون در اصفهان شیرینی ماکارون اصفهان

مدتی است شیرینی ماکارون در اصفهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. سوال همه این است که از کجا ماکارون بخرم ؟! بهترین راه خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان است. بسیاری از شیرینی فروشی های معروف اصفهان هستند که سفارش شیرینی ماکارون را میپذیرند و شما میتوانید از طریق سایت آنها خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان را انجام دهید.

قیمت شیرینی ماکارون و قیمت ماکارون رنگی بسته به تعداد هر بسته و کیفت مواد اولیه و پخت بین ۲۰-۴۰ هزارتومان است.

شیرینی ماکارون در اصفهان توسط قنادی ها و شیرینی فروشی ها و مراکز فروش ماکارون در اصفهان به فروش می رسد اما نکته مهم پیدا کردن بهترین شیرینی ماکارون در اصفهان است. فروش شیرینی ماکارون در اصفهان به صورت اینترنتی مدتی است که باب شده و بسیاری به سادگی خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان انجام می دهند.

در این گفتار به سوال شیرینی ماکارون چیست جواب می دهیم و به معرفی این شیرینی زیبا و خوشمزه می پردازیم.

شیرینی ماکارون چیست؟

ماکارون یک شیرینی فرانسوی است. این شیرینی با سفیده تخم مرغ و شکر تهیه می شود. مواد دیگر مورد استفاده در این شیرینی پودر شکر یا پودر قند، پودر بادام زمینی یا پودر بادام و رنگ خوراکی طبیعی است.  وسط شیرینی ماکارون با شکلات سفید، مربا، مارمالاد یا خامه پر میشود.

شیرینی ماکارون با ویژگی هایی مثل سطح صاف و درخشان شهرت دارد و به راحتی درون دهان آب می شود.طعم های مختلف شیرین ماکارون بسیار متنوع است. اما به صورت سنتی طعم اصلی شیرینی ماکارون تمشک کوهی و شکلات است. اما امروزه در طعم هایی مثل گل های مختلف، قهوه، کاپوچینو و … هم پخته می شود.

شیرینی ماکارون به تازگی در سراسر دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شیرینی ماکارون در اصفهان هم طرفداران بسیاری دارد. علت استقبال از این شیرینی رنگهای متنوع و زیبا و طعم های متنوع آن است. شیرینی ماکارون در اصفهان یکی از شیرینی هایی است که ناخوداگاه چشم مشتری را جلب میکند. خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان به خاطر سبکی و طعم خاص با استقبال روزافزونی مواجه شده است.

روش پخت شیرینی ماکارون به دلیل تخصصی و سخت بودن نیاز به تجربه بسیار دارد. به همین دلیل در این زمینه در ایران و حتی در اصفهان شیرینی فروشی های کمی هستند که قادر به فروش شیرینی ماکارون در اصفهانباشند.

خرید اینترنتی شیرینی ماکارون اصفهان سفارش ماکارون رنگی اصفهان مراکز فروش ماکارون در اصفهان شیرینی ماکارون اصفهان

زادگاه ماکارون

شیرینی ماکارون ریشه و اصالتی فرانسوی دارد. حتی گاهی به آن ماکارون پاریس هم می‌گویند. بر اساس روایت های مختلف دو خواهر در فرانسه برای اولین بار اقدام به پخت شیرینی ماکارون کردند. و بعدها این شیرینی طرفداران بسیاری پیدا کرد. بعدها این دو خواهر به خواهران ماکارون مشهور شدند!!!

طرز تهیه شیرینی ماکارون

  • ·         مواد لازم برای تهیه شیرینی ماکارون

سفیده تخم مرغ۳ عدد

شکر سفید۵۰ گرم

پودر بادام (آرد بادام) ۱۲۰ گرم ( از فروشگاه‌های لوازم قنادی تهیه کنید.)

نمک یک‌چهارم قاشق سوپ‌خوری

پودر شکر۲۰۰ گرم

رنگ خوراکی به مقدار لازم

کرم تارتار یک‌چهارم قاشق مربا خوری (این کرم برای فرم گرفتن سریع‌تر سفیده تخم مرغ است، در صورت عدم دسترسی می‌توانید آن را حذف کنید.)

  • مواد لازم کرم شاه‌توت برای وسط شیرینی ماکارون

پودر شکر۶۰ گرم

کره۶۰ گرم

تمشک یا شاه‌توت۱۵۰ گرم

خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان سفارش ماکارون رنگی در اصفهان مراکز فروش ماکارون در اصفهان شیرینی ماکارون در اصفهان

  • ·         طرز تهیه شیرینی ماکارون

سفیده تخم مرغ‌ها را که از شب قبل داخل یخچال نگه داشته اید بیرون بیاورید تا با محیط هم دما شود.

سفیده‌ها را با هم زن برقی هم بزنید تا پف کند. شکر سفید و کرم تارتار را اضافه کنید و  ۱۰ دقیقه هم بزنید. سفیده تخم مرغ باید آنقدر سفت شود که وقتی ظرف را وارونه می‌کنید، نریزد.

رنگ خوراکی را اضافه کنید. (فراموش نکنید شیرینی بعد از پخت ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. )

آرد بادام و شکر را الک کرده و به سفیده تخم مرغ اضافه کنید و خوب هم بزنید. این قسمت مهم‌ترین قسمت پخت ماکارون است، اگر میزان هم زدن مواد به اندازه کافی نباشد، ماکارون‌ها ترک خورده و سطح صاف و یکدستی نخواهند داشت. اگر بیش از حد نیز زده شوند، پایه ماکارون ایجاد نمی‌شود. در واقع غلظت مواد باید طوری باشد که وقتی مواد را با یک قاشق برمی‌دارید، مواد نباید از قاشق بریزد.

روی سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید، مواد را داخل قیف ریخته و روی کاغذ دایره‌هایی به قطر ۳ سانتی‌متر فرم دهید. فاصله بین ماکارون‌ها را رعایت کنید.

برای جلوگیری از ترک خوردن ماکارون‌ها، چند مرتبه سینی را روی میز کار بزنید تا حباب‌ها از خمیر بیرون آیند سپس بگذارید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه حتی یک ساعت بیرون فر در دمای محیط بمانند.

هنگام قرار دادن سینی در فر ماکارون‌ها نباید چسبناک و خیلی خشک باشند.

دمای فر را به ۳۰۰ درجه فارنهایت کاهش دهید، سینی را داخل فر بگذارید و بعد از ۱۰ دقیقه سینی را سر و ته کنید (زمان پخت ۲۰ دقیقه). سینی را از فر خارج کرده و پس از خنک شدن ماکارون‌ها را جدا کنید.

خرید اینترنتی شیرینی ماکارون اصفهان سفارش ماکارون رنگی اصفهان مراکز فروش ماکارون در اصفهان شیرینی ماکارون در اصفهان

  • طرز تهیه کرم شاتوت

کره را با همزن برقی هم بزنید تا کمرنگ شود سپس شکر را آرام آرام اضافه کنید. ۳ قاشق غذا‌خوری آب شاه‌توت‌ به کرم کره‌ای اضافه کرده و هم بزنید سپس مخلوط را داخل قیف بریزید. ماکارون ‌ها را برگردانده کرم شاتوت را روی یکی ریخته و ماکارون دیگری روی آن قرار دهید سپس در ظرفی مناسب چیده و میل کنید.

هدیه ماکارون

همه شیرینی دوست ها به خصوص دختر خانم ها اولین دفعه‌ای که شیرینی‌ ماکارون را میبینند عاشق رنگ‌های بسیار جذاب و دل‌ربای این شیرینی می شوند.

به همین دلیل به تازگی از شیرینی ماکارون به عنوان هدیه هم استفاده می شوند. هدیه ماکارون به علت رنگهای زیبا و ظاهر رمانتیک این شیرینی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و دادن هدیه گل و ماکارون این روزها بسیار رونق گرفته است.

اما همان طور که گفته شد هنوز کمتر جایی هست که بتواند شیرینی ماکارون باکیفیت در اصفهان ارائه بدهد. اما ما به شما این مژده را میدهیم که آکادمی صنایع غذایی قصرشیرین با داشتن تجربه و مهارت فراوان از اولین و بهترین ارائه دهند گان ماکارون در اصفهان می باشد. شما عزیزان می توانید در این آکادمی با سفارش شیرینی ماکارون در اصفهان یا خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان تجربه ای شیرین از تست این شیرینی داشته باشید.

همچنین با سفارش و خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان میتوانید با خرج کردن کمی سلیقه یک باکس هدیه زیبا با ماکارون و گل تهیه کنید. و با این هدیه خوشمزه و زیبا عزیزانتان را سوپرایز کنید.

خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان سفارش ماکارون رنگی اصفهان مراکز فروش ماکارون در اصفهان شیرینی ماکارون اصفهان

خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان

برای خرید اینترنتی ماکارون در اصفهان میتوانید به وب سایت یا اینستاگرام آکادمی قصر شیرین در اصفهان مراجعه کنید و با انتخاب از بین مدلهای موجود، شیرینی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی قصر شیرین پذیرای سفارش اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان می باشد. پخت شیرینی ماکارون توسط سرکار خانم مریم اسدی که تجربه ی فراوانی در تهیه و آموزش انواع شیرینی ماکارون و شیرینی های دکوراتیو را دارند انجام می شود.

خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان توسط آکادمی قصر شیرین شامل انواع گوناگونی می شود. شما عزیزان می توانید این شیرینی را بسته به سلیقه خود در جعبه های چندتایی و با تعداد و رنگ دلخواه سفارش دهید. یا اینکه از بین انواع کیک ها و دسرهایی که در آموزشگاه قصر شیرین قابل سفارش است، نمونه های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا تزئین آنها را با شیرینی ماکارون برایتان انجام دهیم.

خانم مریم اسدی دارای ۱۵ سال سابقه ی کار و ۱۲ سال سابقه ی تدریس در زمینه ی آشپزی، شیرینی پزی، کیک تر و کیک تولد، کیک عروسی، کیک فوندانت ، شیرینی ماکارون، دسر و فینگرفود و … به جرئت یکی از بهترین ها در زمینه ی آموزشی و پذیرش سفارشات هستند.

برای اطلاعات بیشتر از جزئیات خرید اینترنتی شیرینی ماکارون در اصفهان می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۳۱۳۲۶۸۰۴۱۳

۰۹۱۳۱۰۶۳۲۹۰

یا به آدرس زیر مراجمعه کنید:

اصفهان، خیابان مشتاق دوم، خیابان حمزه جنوبی، ابتدای فرهنگیان، پلاک ۱۵۶

خرید اینترنتی شیرینی ماکارون اصفهان سفارش ماکارون رنگی در اصفهان مراکز فروش ماکارون در اصفهان شیرینی ماکارون اصفهان